We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnorodnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, lecz bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Żeby być asertywnym, należy nauczyć się:
• odmawiać
• wyrażać własne poglądy i bronić ich
• nie bać się krytyki i reagować na nią
• bronić się przed agresją
• konstruktywnie wyrażać złość
• wydawać polecenia i komunikować swoje wymagania
• chwalić innych
• prezentować siebie
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, lecz także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom zróżnicowanych szczebli, a także studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
ISBN: 9788320820829
Kod paskowy: 9788320820829
Autorzy: Król-Fijewska Maria, Fijewski Piotr
Wydanie: 2
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 152
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11
Format: 14.5x20.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.22
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Asertywność menedżera. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.