Poznaj sposoby na produktywną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
Rosnące kryteria klientów sprawiły, iż dziś każdy, kto myśli o produktywnym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnorodnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Na dodatek stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to udoskonalonych i sprytniejszych strategii promocyjnych producenta - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Uwydatnia ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem.
Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych poprzez Ciebie słów kluczowych, rozszerzających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. Na skutek czego uzyskasz pokaźniejszą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym.
w dodatku nauczysz się analizować aspekty techniczne wyraźne przy regulowaniu strony albo sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy.
Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak wyraźne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w potężnym celu: rozszerzenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Poznaj narzędzia niezbędne w pracy każdego pozycjonera Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu Opublikuj wartościowy content, który rozszerzy widoczność Twojego serwisu w Google Przeanalizuj informacje dotyczące Twoich użytkowników Przygotuj raporty z wynikami produktywności Twoich działań SEO Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów.
Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building i z przygotowywaniem raportów pokazujących wyniki pozycjonowania.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Seo jako element strategii marketingowej twojej firmy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.