W publikacji:
- przygotowanie sprzedażowe lokalu
- zarządzanie cenami
- skuteczne menu
- wydajne promocje
- psychologia sprzedaży
Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać,głównie – jak więcej na sprzedaży zarabiać.
Umiejętność wydajnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, aby sprzedaż była jak skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży polecanej i metody używane w gastronomii do rozszerzania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu i jak je sprawnie zastosować przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: przystosować i zaaranżować lokal,zachęcał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej,efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny,nakłaniały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, aby wpływały na obszerniejsze zamówienia, wytwarzać zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem wydajności sprzedaży.
Wiedza zawarta w książce jest efektem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych,. A jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, iż przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na potężnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i przede wszystkim pokazuje, jak zastosować wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii" to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii" (2014) i „Menedżerze gastronomii" (2017).
Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:
Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.
Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year"
efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego bezspornie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!
Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda, a także The Roots Bar & More
Tytuł Sprzedaż w gastronomii. Część 1 Autor Jan Mołoniewicz Wydawnictwo MOJA CONSULTING EAN 9788393944866 ISBN 9788393944866 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 212 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedaż w gastronomii. część 1. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.