W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania producenta na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary albo usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu.
W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią stosownie zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie! Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego podczas korzystania z usług lub zakupu produktów.
W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Odszukasz tu więc pomiędzy innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki nienaturalnej inteligencji poprawić doświadczenie klienta.
Poznasz też przykłady zastosowania kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie ― dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych. "Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszelkich, którzy chcą ze zrozumienia i udoskonalonego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną." ze wstępu Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.